خريد زير انداز مسافرتی 12 متری

تولیدی محصولات سفر و کالای خواب

خريد زير انداز مسافرتی 12 متری

۶ بازديد

اگر شما نیز از آن دسته خانواده هایی هستید که معمولاً به صورت دو خانواده ای سفر می کنید یا به پارک می روید. خرید زیر انداز مسافرتی 12 متری برای شما می تواند مناسب و کافی باشد. زیرا اگر تعداد اعضای دو خانواده معمولی 4 نفره را در نظر بگیریم که 8 نفر می شوند به علاوه فضایی برای وسایل و ملزومات همراه هر نفر تقریباً به 12 متر مربع فضا برای راحتی و آسایش و استراحت نیاز است که با خرید زیر انداز مسافرتی 12 متری تامین می شود.

برای خرید عمده تماس بگیرید

 03136939999

 

به علاوه خرید زیر انداز مسافرتی 12 متری شما را در سفر های پر جمعیتی به همراه سایر عزیزان خانواده اتان از پهن کردن دو زیر انداز در کنار هم بی نیاز می کند. مضاف بر این که به راحتی تمام ملزومات سفر و وسایل خوراکی و احتیاجات شما بر روی زیر انداز قرار می گیرد. بدون این که خاکی و یا آلوده شوند. بنابراین برای رعایت بهداشت همه جانبه و تمیز ماندن همه وسایل سفر خود بهتر است با خرید زیر انداز مسافرتی 12 متری خیال خود و همراهان خود را راحت کنید.

حتی اگر شما بخواهید به یک مسافرت 6 نفره بروید و بخواهید شبی را بر روی یک زیر انداز مسافرتی بخوابید. با در نظر گرفتن فضای 2 متری برای هر نفر، به 12 متر مربع فضای فرش شده برای این خواب شبانه 6 نفر نیاز دارید. به همین دلیل است که می گوییم خرید زیر انداز مسافرتی 12 متری برای هر خانواده ایرانی اهل مسافرت و تفریح، لازم و کافی است.

قیمت زیر انداز مسافرتی 12متری

قیمت زیر انداز مسافرتی 12متری مانند همه زیر انداز های مسافرتی دیگر در ابتدا به نوع جنس زیر انداز بستگی دارد. به این معنی که برای مثال قیمت زیر انداز مسافرتی 12متری از جنس جاجیم بالاترین قیمت و البته بالاترین کیفیت را دارد. در مرحله بعدی قیمت زیر انداز مسافرتی 12متری از جنس حصیری و پلاستیکی است که به علت مواد اولیه ارزان تر دارای قیمت پایین تری است. همچنین زیر انداز های مسافرتی نوع برزنت و یا پارچه ای نازک تری نیز در بازار وجود دارند که قیمت های پایین تر و البته ضخامت های کمتری نیز دارند.

زیرانداز 

البته این نوع زیر انداز های پارچه ای یا برزنتی نیز برای مصارف پهن کردن در پارک ها و بر روی چمن یا زمین های خاکی و صاف و بدون سنگ هم مناسب هستند. ولی نمی توان به راحتی و گرم بودن آن ها اعتماد زیادی داشت. زیرا به دلیل ضخامت کم عایق خوبی در برابر سرمای سطح زمین نیستند و ممکن است. برای افراد میانسال و کهنسال جمع که دردهای استخوانی دارند. مناسب نباشند. همچنین ممکن است در برابر سنگ های تیز موجود در کوه ها و طبیعت نیز لایه محافظتی محکمی نباشند و سطح نرمی را برای نشستن فراهم نکنند.

بنابراین بهتر است با قبول افزایش بهای اندکی، قیمت زیر انداز مسافرتی 12 متری با کیفیت و ضخیم و ضد آب را پرداخت کنیم و در عوض راحتی و رفاه بیشتری را برای خود و خانواده امان بخریم.

خرید زیر انداز مسافرتی 12 متری از تولیدی ویرا سفر

همگی می دانیم که خرید زیر انداز مسافرتی 12 متری از تولیدی ها به صرفه تر و ارزان تر است. به همین دلیل ما به شما خرید زیر انداز مسافرتی 12 متری را از تولیدی ویرا سفر پیشنهاد می کنیم. زیرا این مجموعه به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو و معتبر در زمینه کالا های سفری دارای تجربیات ارزنده ای در زمینه افزایش کیفیت و مدیریت قیمت محصولات خود است. کیفیت زیر انداز مسافرتی 12 متری تولیدی ویرا سفر آن قدر بالا است که این تولیدی با اطمینان خاطر ضمانت برگشت کالای یک ماهه به خریداران خود می دهد.

فرایند خرید زیرانداز

همچنین فرایند خرید زیر انداز مسافرتی 12 متری تولیدی ویرا سفر به صورت 24 ساعته توسط کارشناسان فروش این مجموعه پشتیبانی می شود. ضمن این که ارسال زیر انداز های مسافرتی خریداری شده از این تولیدی به صورت اکسپرس انجام می شود.

لازم به ذکر است که تولیدی ویرا سفر، زیر انداز های مسافرتی 12 متری خود را با قیمت های تولیدی هم به صورت تکی به خریداران خانگی می فروشد. هم به صورت عمده به مغازه داران و صاحبان فروشگاه های لوازم سفر عرضه می کند. البته مسلم است که خرید عمده زیر انداز های مسافرتی 12 متری از تولیدی ویرا سفر مشمول قیمت های پایین تر و شرایط بهتر پرداخت و تسویه خواهد شد. به همین دلیل به کلیه مغازه داران توزیع کننده لوازم سفری پیشنهاد می کنیم. که با خرید زیر انداز مسافرتی 12 متری از تولیدی ویرا سفر به سود بیشتری در کسب و کار خود بیندیشند.

خرید زیر انداز مسافرتی 12 متری

قیمت زیر انداز مسافرتی 12متری در تولیدی ها

همان گونه که می دانید قیمت زیر انداز مسافرتی 12متری در تولیدی ها همیشه پایین تر از قیمت آن در فروشگاه های لوازم خانگی و لوازم پلاستیکی است. چرا که قیمت زیر انداز مسافرتی 12متری در یک تولیدی هنوز با قیمت های واسطه های فروش و سود توزیع کنندگان ترکیب نشده است و قیمت پایه و تولیدی آن است.

قیمت

همچنین لازم است که بدانید قیمت زیر انداز مسافرتی 12 متری در تولیدی ها متشکل از قیمت پارچه یا برزنت یا حصیر پلاستیکی مصرف شده در ابعاد آن زیر انداز به علاوه قیمت یراق آلات جانبی و تجهیزات الحاقی دوخت مانند نوار های دور دوخت، دسته، قفل یا کیف مخصوص آن است. به علاوه سایر هزینه های تولید مانند دستمزد کارگران دوزنده و مالیات و هزینه های دولتی دیگر که از تمام تولیدی ها اخذ می شود. به همین دلیل قیمت زیر انداز مسافرتی 12 متری در تولیدی ها به عنوان کف قیمت و ارزان ترین قیمت ها یاد می شود.

تولیدی ویرا

یکی از این تولیدی های منصف و با کیفیت که قیمت زیر انداز مسافرتی 12 متری در آن بسیار مناسب و پایین است. تولیدی ویرا سفر است. این تولیدی با عرضه دو مدل زیر انداز مسافرتی جاجیم و زیر انداز های حصیری و پلاستیکی، یکی از بهترین تولیدکنندگان زیر انداز های مسافرتی 12 متری است. به همین دلیل می توانید با اطمینانی کامل از کیفیت و  قیمت مناسب زیر انداز های آن، خرید خود را انجام دهید. زیرا اولویت اول در تولیدی ویرا سفر رضایت مشتریان و افزایش نرخ فروش است.

برای خرید عمده تماس بگیرید

 03136939999

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.