زيرانداز مسافرتی ضد آب

تولیدی محصولات سفر و کالای خواب

زيرانداز مسافرتی ضد آب

۷ بازديد

زیرانداز مسافرتی ضد آب ،از آن جایی که در برخی مسافرت های ساحلی یا طبیعت گردی های حوالی رودخانه ها ، مجبور به پهن کردن زیر انداز روی زمین مرطوب هستیم. یا برخی از فصول بارانی زمین در همه نقاط نمناک یا مرطوب است، بهتر است از زیر انداز سفری ضد آب استفاده کنیم.

حتی در فصول سرد سال که زمین سرد است. هم در صورت استفاده از زیرانداز مسافرتی ضد آب ، سرمای زمین و سنگریزه ها یا شن و ماسه ای که زیر انداز را روی آن قسمت پهن کرده ایم. به ما منتقل نخواهد شد و بدین ترتیب از بروز پا درد و استخوان درد هایی که ناشی از جذب رطوبت به بدن انسان است. جلوگیری به عمل می آید.

"<yoastmark

برای خرید عمده با شماره زیر تماس بگیرید

 03136939999

زیرانداز تولیدی ویراسفر

زیر انداز های مسافرتی تولیدی ویرا سفر مدل جاجیم آن کاملاً ضد آب بوده و از نفوذ رطوبت به داخل زیر انداز و انتقال سرما و رطوبت به شخص نشسته روی آن جلوگیری می کند. به علاوه برخی خانواده ها از این زیر انداز ها در منزل و هنگام غذا خوردن به عنوان زیر انداز زیر سفره نیز استفاده می کنند. تا اگر آب یا نوشیدنی از دست کودکان آن ها بر روی زمین ریخت، به فرش ها منتقل نشود . فرش ها را کثیف نکند. بدین ترتیب آن ها با خرید زیر انداز مسافرتی ضد آب بر حفظ تمیزی و طول عمر فرش های خانه خود می افزایند.

بنابراین به شما هم توصیه می کنیم که اگر کودک خردسالی در منزل خود دارید که ممکن است.هنگام صرف غذا، آب یا نوشابه یا نوشیدنی های دیگر را بر روی فرش بریزد. بهتر است برای جلوگیری از نفوذ مایعات خوراکی به فرش های خود از این زیر انداز های مسافرتی ضد آب استفاده کنید. وآن را در زیر سفره و محل نشستن کودک دلبندتان در اطراف سفره پهن کنید . با خیال راحت به صرف غذا بپردازید و این آزادی عمل و استقلال در غذا خوردن را به کودک خود نیز بدهید. 

قیمت زیرانداز مسافرتی ضد آب

زیر انداز های مسافرتی نوع جاجیم تولیدی ویرا سفر که از الیاف مصنوعی و با طرح ها و رنگ های زیبا و سنتی ساخته شده اند. دارای لایه برزنت ضد آب نیز می باشند .که به همین دلیل خاصیت جذب آب و رطوبت را ندارند و یک زیرانداز مسافرتی ضد آب به شمار می روند. قیمت این زیر انداز مسافرتی ضد آب تولیدی ویرا سفر در مقایسه با قیمت سایر تولید کنندگان این محصول، بسیار مناسب و به صرفه بوده . در مقابل کیفیت بالا و عمر طولانی این زیر انداز ها قیمت بالایی نیست.

ابعاد زیرانداز مسافرتی ضد آب تولیدی ویرا سفر ۱۹۰ در ۲۴۰ سانتی متر است که برای نشستن ۸ نفر کافی است . شما به راحتی می توانید در گردش ها و تفریح های فامیلی خود در دل طبیعت است. حتی زمین های خیس ساحلی و اطراف رودخانه از آن استفاده کنید . لحظات شاد و سرشار از لذت و راحتی را با عزیزان خود بر روی آن تجربه کنید.

زیرانداز مسافرتی ضد آب جاجیم

زیرانداز مسافرتی ضد آب جاجیم ویرا سفر بسیار سبک و قابل انعطاف بوده و باز کردن و جمع کردن آن بسیار راحت و سریع و بی دردسر است . هنگام جمع شدن به صورت یک ساک دستی با دسته های خود قابل حمل است. همچنین به دلیل حجم کم آن به راحتی در صندوق عقب همه انواع ماشین ها حتی خودرو هایی که صندوق عقب بسیار کوچکی دارند.قابل جای گذاری است . این نوع زیر انداز زیبا و سنتی به دلیل جنس بسیار ویژه ای که دارد به راحتی قابل شست و شو بوده و به سرعت نیز خشک می شود . به همین خاطر استفاده از آن به عنوان زیر سفره ای در داخل منازل و به ویژه برای کودکان، بسیار رایج و پر کاربرد است.

علاوه جنس باکیفیت و مقاوم و محکم جاجیم آن باعث می شود .که نشستن روی آن بسیار نرم و راحت و گرم باشد. به ویژه برای فصول سرد سال بسیار مناسب باشد.

خرید زیر انداز مسافرتی ضد آب

شرکت تولیدی ویرا سفر در بین تولیدکنندگان انواع زیر انداز های مسافرتی، جزء یکی از بهترین ها و با کیفیت ترین ها به شمار می آید. این شرکت تولیدی زیرانداز مسافرتی ضد آب خود را هم به صورت جزئی و تکی برای استفاده مستقیم خانواده ها ، هم به صورت عمده و کلی جهت توزیع در مغازه ها و فروشگاه های داخل و خارج شهری به فروش می رساند.

مسلم است خرید زیر اندازمسافرتی ضد آب به صورت عمده برای مغازه داران و فروشندگان بسیاربه صرفه تراست . از آب در می آید ،عزیزان فروشنده در هر شهر یا روستایی که باشند. با خرید عمده این زیر انداز ها از ویرا سفر از تخفیف ویژه خرید عمده این شرکت بهره مند خواهند شد.

زیرانداز سفری

حتی توریست ها و گردشگران خارجی نیز با خرید زیر انداز مسافرتی ضد آب از مدل جاجیم که یکی از محصولات پر فروش تولیدی ویرا سفر است. از این میراث سنتی ما به عنوان سوغات و صنایع دستی ایرانی استقبال کرده اند . به همین مناسبت فروشگاه هایی که محصولات سنتی و یا سوغات اصیل ایرانی می فروشند. می توانند با خرید عمده زیر انداز مسافرتی ضد آب از سود فروش آن ها بهره کافی ببرند.

به علت قیمت های منصفانه و مقرون به صرفه ای که محصولات تولیدی ویرا سفر دارند. با خرید زیر انداز مسافرتی ضد آب از تولیدی ویرا سفر در هزینه های جاری خانواده صرفه جویی خوبی کرده و به علاوه می توانید. از مزایای متعدد یک زیر انداز مسافرتی ضد آب نیز بهره مند شوید.

به علاوه اگر خود یا عزیزان شما اهل شرکت در عبادت های دسته جمعی مانند نماز جمعه یا نماز عید فطر هستید. می توانید با خرید این زیر انداز مسافرتی ضد آب برای خود یا پدر و مادر عزیزتان، یک جانماز سبک و ضد آب و گرم و راحت را به ایشان هدیه بدهید. به این ترتیب با تقدیم یک هدیه معنوی بسیار زیبا و و سنتی، همیشه در یاد و دعاهای آنها باقی بمانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.